Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení efektivity personální práce společnosti Karlova pekárna s.r.o.
Berková, Aneta ; Berka, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá podrobným rozborem personální oblasti na vlastních prodejnách společnosti Karlova pekárna s.r.o. a jejím cílem je snížení fluktuace zaměstnanců. Analytická část zahrnuje informace o vnitřním i vnějším prostředí společnosti a provedení sociologického průzkumu. Získané informace z provedeného průzkumu mezi zaměstnanci jsou základem pro návrhy změn v oblastech pracovního prostředí, hodnocení, motivace a kariérního růstu.
Návrh obchodní strategie podniku
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Využití controllingu v podniku
Mrkvová, Eva ; MBA, Vladimír Křiva, (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce posuzuje dosavadní systém a stav kontroly ve společnosti PREMO s.r.o. Ze strategického plánování je zpracována analýza SWOT, dále analýza odvětví pomocí Porterova modelu. Pro zhodnocení finanční situace budou použitý vybrané ukazatele operativního plánování za poslední 3 roky, dále vyhodnotím procesy Marketing a Prodej a ze soustav ukazatelů vypočítám ukazatel Altmanova indexu a Du Pont analýzu. Výsledkem využití controllingu ve společnosti bude implementace controllera, vymezení jeho povinností a úkolů. Druhý návrh se zabývá zlepšením zpracování interních firemních zpráv pomocí reportingu.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Studie nákladů na dopravu v distribuční firmě
Malínková, Lenka ; Šunka,, Josef (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nákladů na dopravu v distribuční firmě. Zkoumá jak evidenci a sledování jednotlivých nákladů, tak i výši a efektivnost vynakládaných nákladů. Výstupem práce je návrh evidence a metodiky pro hodnocení nákladů při fyzické distribuci.
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Tvorba strategických a koncepčních dokumentů na úrovni ministerstev České republiky (se zaměřením na Ministerstvo vnitra a Ministerstvo obrany)
Bitnerová, Marie-Anna ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Marie-Anna Bitnerová VERASP, FSV UK Abstrakt Diplomová práce pojednává o strategickém plánování na úrovni ministerstev České republiky (se zaměřením na Ministerstvo vnitra a Ministerstvo obrany). Zabývá se tvorbou strategických a koncepčních dokumentů na resortní úrovni a popisuje tak daný proces optikou teoretického rámce teorie tří proudů. Výzkum byl uskutečněn na základě hloubkových rozhovorů s devíti zaměstnanci Ministerstva vnitra a Ministerstva obrany (kteří se aktivně či pasivně podíleli na tvorbě daných dokumentů), dvou expertů na strategické plánování a jednoho respondenta z Hasičského záchranného sboru Praha, jemuž přísluší daná agenda. Práce analyzuje a poté vysvětluje vznik daných materiálů od prvotní idey vzniku až po závěrečné přijetí, realizaci a evaluaci. Zaměřuje se taktéž na jednotlivé proměnné, které do procesu vstupují - časový tlak, střet zájmů, vliv politických voleb, politizace atd. a na zúčastněné aktéry, kteří v procesu hrají zásadní roli (úředníci a jejich nadřízení, zvolení politici včetně vlády a experti). Jedním z hlavních výstupů a odpovědí na výzkumné otázky jsou nalezená negativa celého procesu, která narušují efektivitu strategického plánování. Mezi ně patří nedostatek financí; nedostatečné kapacity; problematika realizace; neschopnost dlouhodobého plánování a prioritizace;...
Polytechnické vzdělávání jako součást strategického plánování krajů ČR
Okřinová, Klára
Předložená diplomová práce se zabývá polytechnickým vzděláváním, které je součástí strategického plánování krajů České republiky. První část práce je věnována studiu a rozboru potřebné literatury. Jsou zde popsány a vysvětleny pojmy jako polytechnické vzdělávání, koncept STEM, strategické plánování či co to je strategický plán. Polytechnické vzdělávání je nedílnou součástí strategického plánování v České republice. Cílem práce je zhodnotit současné způsoby podpory rozvoje polytechnického vzdělávání. V praktické části práce je uvedena charakteristika zájmového území, ukotvení polytechnického vzdělávání ve strategických dokumentech ČR, přístup k podpoře polytechnického vzdělávání a motivace pro podporu. Dále jsou zde vyhodnoceny polostrukturované rozhovory se zástupci odborů školství v krajích České republiky, které jsou stěžejní pro naplnění cíle práce. V závěrečné části práce jsou navržena doporučení pro krajské zástupce odborů školství, která by mohla vést ke zlepšení situace polytechnického vzdělávání v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.